niedziela, 30 sierpnia 2015

O Miłowaniu Świata przez chrześcijan.


Dlaczego niektórzy chrześcijanie kochają świat i chcą się w nim realizować, zamiast posłuchać Chrystusa
"Nie gromadźcie sobie skarbów na ziemi ... Ale gromadźcie sobie skarby w niebie"Mateusz 6,19-20.
Kolejne słowa naszego Zbawiciela
"Nikt nie może dwom panom służyć, gdyż albo jednego nienawidzić będzie, a drugiego miłować, albo jednego trzymać się będzie, a drugim pogardzi. Nie możecie Bogu służyć i mamonie" Mateusz 6,24

Przeciez każdy kto, chociaż raz przeczytał Biblię powinien wiedzieć, kto rządzi Światem. Wystarczy nawet przyjrzeć się kilku cytatom.

Pamiętacie co się stało, gdy Jezus pościł 40 dni na pustyni? Tak przyszedł szatan, przeczytajcie co mu zaoferował aby Chrystus oddał mu pokłon?
"Znowu wziął go diabeł na bardzo wysoką górę i pokazał mu wszystkie królestwa świata oraz chwałę ich.
I rzekł mu: To wszystko dam ci, jeśli upadniesz i złożysz mi pokłon."Mateusz 4,8-9

Łatwo można wywnioskować, że jeśli pokazał mu wszystkie królestwa świata, to władał nimi, ale nie bójcie się, są i inne fragmenty wskazujące na to. Jednak najpierw o miłowaniu świata.

"Nie miłujcie świata ani tych rzeczy, które są na świecie. Jeśli kto miłuje świat, nie ma w nim miłości Ojca." 1 Jana 2,15
Tak napisał Apostoł Jan w pierwszym liście. Nie miłujcie świata, czy ktoś z was miłuje świat? Uwielbia jego tani blichtr, luksus i komfort?
Oglądacie jakieś show upadłych gwiazdeczek, czy może wzdychacie na widok papieża, jak spora część katolików, a może uwielbiacie pewnych polityków. No więc macie problem, bo wciąż należycie do tego Świata i kochacie go, Politycy raczej będą dążyć do tego aby was bardziej pognębić, nie słyszeliście co już zrobił uwielbiany przez masy nowy prezydent?
Prawdziwa wartość ludzi na piedestale jest bardzo znikoma. Większość oddaje cześć szatanowi, obejrzyjcie przetłumaczony przeze mnie film o tym i drugi o pewnej gwiazdce.





rain man w polsce - Patrycja Markowska hd from Andrzej KoDeR76 on Vimeo.

Czemu jednak nie kochać świata? Pewnie kołacze się ta myśl w waszych głowach, czemu nie ufać papieżom?

Odpowiedź jest prosta, tuż po tym jak nadejdzie apokalipsa (poczytajcie objawienie/apokalipsę Jana, ostatnia księga w Biblii) zaistnieje Tysiącletnie Królestwo, nie będą tam rządzić politycy, tylko sam Chrystus będzie królem.
Potem będzie nowe niebo i nowa ziemia i Nowe miasto Jeruzalem, w którym także Ty możesz zamieszkać, to zależy od Ciebie. Czy jakiś katolicki ksiądz, biskup, kardynał, papież opowiadał wam o nim? Nie gdyż oni są od tego aby was moi drodzy zwodzić.

Oto opis tego miasta

"I widziałem nowe niebo i nową ziemię; albowiem pierwsze niebo i pierwsza ziemia przeminęły, i morza już nie ma.
I widziałem miasto święte, nowe Jeruzalem, zstępujące z nieba od Boga, przygotowane jak przyozdobiona oblubienica dla męża swego.
I usłyszałem donośny głos z tronu mówiący: Oto przybytek Boga między ludźmi! I będzie mieszkał z nimi, a oni będą ludem jego, a sam Bóg będzie z nimi.
I otrze wszelką łzę z oczu ich, i śmierci już nie będzie; ani smutku, ani krzyku, ani mozołu już nie będzie; albowiem pierwsze rzeczy przeminęły.
I rzekł Ten, który siedział na tronie: Oto wszystko nowym czynię. I mówi: Napisz to, gdyż słowa te są pewne i prawdziwe.
I rzekł do mnie: Stało się. Jam jest alfa i omega, początek i koniec. Ja pragnącemu dam darmo ze źródła wody żywota.
Zwycięzca odziedziczy to wszystko, i będę mu Bogiem, a on będzie mi synem.
Udziałem zaś bojaźliwych i niewierzących, i skalanych, i zabójców, i wszeteczników, i czarowników, i bałwochwalców, i wszystkich kłamców będzie jezioro płonące ogniem i siarką. To jest śmierć druga.
I przyszedł jeden z siedmiu aniołów, którzy mieli siedem czasz, napełnionych siedmiu ostatecznymi plagami, i tak się do mnie odezwał: Chodź, pokażę i oblubienicę, małżonkę Baranka.
I zaniósł mnie w duchu na wielką i wysoką górę, i pokazał mi miasto święte Jeruzalem, zstępujące z nieba od Boga,
Mające chwałę Bożą; blask jego podobny do blasku drogiego kamienia, jakby jaspisu, lśniącego jak kryształ.
Miało ono potężny i wysoki mur, miało dwanaście bram, a na bramach dwunastu aniołów i wypisane imiona dwunastu plemion synów izraelskich.
Od wschodu trzy bramy i od północy trzy bramy, i od zachodu trzy bramy, i od południa trzy bramy.
A mur miasta miał dwanaście kamieni węgielnych, na nich dwanaście imion dwunastu apostołów Baranka.
A ten, który rozmawiał ze mną, miał złoty kij mierniczy, aby zmierzyć miasto i jego bramy, i jego mur.
A miasto jest czworokątne, i długość jego taka sama, co szerokość. I zmierzył miasto kijem mierniczym na dwanaście tysięcy stadiów; długość jego i szerokość, i wysokość są równe.
Zmierzył też mur jego, który wynosił sto czterdzieści cztery łokcie według miary ludzkiej, którą się posłużył anioł.
A mur jego zbudowany był z jaspisu, samo miasto zaś ze szczerego złota, podobnego do czystego szkła.
Kamienie węgielne muru miasta były ozdobione wszelakimi drogimi kamieniami: kamień pierwszy, to jaspis, drugi szafir, trzeci chalcedon, czwarty szmaragd,
Piąty sardoniks, szósty karneol, siódmy chryzolit, ósmy beryl, dziewiąty topaz, dziesiąty chryzopras, jedenasty hiacynt, dwunasty ametyst.
A dwanaście bram, to dwanaście pereł; a każda brama była z jednej perły. Ulica zaś miasta, to szczere złoto, jak przezroczyste szkło.
Lecz świątyni w nim nie widziałem; albowiem Pan, Bóg, Wszechmogący jest jego świątynią, oraz Baranek.
A miasto nie potrzebuje ani słońca ani księżyca, aby mu świeciły; oświetla je bowiem chwała Boża, a lampą jego jest Baranek.
I chodzić będą narody w światłości jego, a królowie ziemi wnosić będą do niego chwałę swoją.
A bramy jego nie będą zamknięte w dzień, bo nocy tam nie będzie;
I wniosą do niego sławę i dostojeństwo narodów.
I nie wejdzie do niego nic nieczystego ani nikt, kto czyni obrzydliwość i kłamie, tylko ci, którzy są zapisani w księdze żywota Baranka. " Objawienie Jana 21

Zauważcie że to nie w Niebie mamy być, lecz na ziemi, przykład - "I widziałem miasto święte, nowe Jeruzalem, zstępujące z nieba od Boga"
Teraz pytanie, wolisz mieszkać w tak pięknym mieście, czy zostać tego pozbawiony? Bo wybór jest taki, albo ten obecny zepsuty świat będziesz miłować, albo chcesz mieszkać w tamtym ?
To naprawdę zależy głównie od Ciebie.
Jest wiele innych opisów tego ogromnego miasta, według moich obliczeń sporo większe niż powierzchnia dawnej potężnej Polski. Jednak przejdźmy do tego świata.

Oto co Chrystus, nasz zbawiciel powiedział do swoich uczniów, już po ostatniej wieczerzy paschalnej.

"Już was nie nazywam sługami, bo sługa nie wie, co czyni pan jego; lecz nazwałem was przyjaciółmi, bo wszystko, co słyszałem od Ojca mojego, oznajmiłem wam.
Nie wy mnie wybraliście, ale Ja was wybrałem i przeznaczyłem was, abyście szli i owoc wydawali i aby owoc wasz był trwały, by to, o cokolwiek byście prosili Ojca w imieniu moim, dał wam.
To przykazuję wam, abyście się wzajemnie miłowali.
Jeśli świat was nienawidzi, wiedzcie, że mnie wpierw niż was znienawidził.Gdybyście byli ze świata, świat miłowałby to, co jest jego; że jednak ze świata nie jesteście, ale Ja was wybrałem ze świata, dlatego was świat nienawidzi.
Wspomnijcie na słowo, które do was powiedziałem. Nie jest sługa większy nad pana swego. Jeśli mnie prześladowali i was prześladować będą; jeśli słowo moje zachowali i wasze zachowywać będą.
A to wszystko uczynią wam dla imienia mego, bo nie znają tego, który mnie posłał.
Gdybym nie przyszedł i do nich nie mówił, nie mieliby grzechu; lecz teraz nie mają wymówki z powodu grzechu swego.
Kto mnie nienawidzi, i Ojca mego nienawidzi.
Gdybym wśród nich nie pełnił uczynków, których nikt inny nie czynił, nie mieliby grzechu, lecz teraz i widzieli, i znienawidzili zarówno mnie, jak i Ojca mego." Ew. Jana 15,15-24

Czysty przykład na to, że prawdziwi chrześcijanie nie powinni świata miłować, wręcz są znienawidzeni przez świat. Druga sprawa - "Nie wy mnie wybraliście, ale Ja was wybrałem" Jestem przekonany, że nadal tak jest, ja zdałem sobie w końcu z tego sprawę że zostałem wybrany przez Boga.  Przeczytajcie moje pierwsze świadectwo http://panjezusjedynadroga.pl/swiadectwo-andrzeja-koder76/ 

Jednak nie zatrzymujmy się, kontynuujmy. Świat katolicki promuje modlitwy do zmarłych (niby świętych) co śmierdzi nekromancją. Również do Maryji, która nie ma nic wspólnego z prawdziwą Marią z Biblii, ale o tym w innych artykułach. Co o tym że można dokonać zbawienia przez innych ludzi (zmarłych) myślę przedstawia choćby ten werset Biblijny, specjalnie z katolickiej Biblii Tysiąclecia gdyż łatwiej zrozumieć go.

"Znacie drogę, dokąd Ja idę.
Odezwał się do Niego Tomasz: Panie, nie wiemy, dokąd idziesz. Jak więc możemy znać drogę?
Odpowiedział mu Jezus: Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie." Ew. Jana 14,4-6

Chrystus powiedział "Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie", więc nie ma innych pośredników, a zbawienie można osiągnąć tylko przez Chrystusa. To słowa naszego zbawiciela. Ale o modlitwach itp w innych artykułach napiszę.

Kilka wersów dalej mamy taki, znaczący fragment.
"Już wiele nie będę mówił z wami, nadchodzi bowiem władca świata, ale nie ma on nic do mnie;"
Nieco wcześniej w tej Ewangelii mamy inne słowa naszego Zbawiciela
"Teraz odbywa się sąd nad tym światem; teraz władca tego świata będzie wyrzucony. " Ew. Jana 12,31
Wiarołomni, czy nie wiecie, że przyjaźń ze światem, to wrogość wobec Boga? Jeśli więc kto chce być przyjacielem świata, staje się nieprzyjacielem Boga. list Jakuba 4,4
Nie proszę, abyś ich wziął ze świata, lecz abyś ich zachował od złego. Ew. Jana 17,15

Zatem wiecie już, kto rządzi tym światem czemu tak jest. Jeśli mimo tego chcecie go miłować nadal, wasza decyzja.

Ja w tej chwili żyję trochę jak mówił Jezus czy jak kto woli Isus Chrystus w szóstym rozdziale Ewangelii Mateusza.

6:24Nikt nie może dwom panom służyć, gdyż albo jednego nienawidzić będzie, a drugiego miłować, albo jednego trzymać się będzie, a drugim pogardzi. Nie możecie Bogu służyć i mamonie.
6:25Dlatego powiadam wam: Nie troszczcie się o życie swoje, co będziecie jedli albo co będziecie pili, ani o ciało swoje, czym się przyodziewać będziecie. Czyż życie nie jest czymś więcej niż pokarm, a ciało niż odzienie?
6:26Spójrzcie na ptaki niebieskie, że nie sieją ani żną, ani zbierają do gumien, a Ojciec wasz niebieski żywi je; czyż wy nie jesteście daleko zacniejsi niż one?
6:27A któż z was, troszcząc się, może dodać do swego wzrostu jeden łokieć?
6:28A co do odzienia, czemu się troszczycie? Przypatrzcie się liliom polnym, jak rosną; nie pracują ani przędą.
6:29A powiadam wam: Nawet Salomon w całej chwale swojej nie był tak przyodziany, jak jedna z nich.
6:30Jeśli więc Bóg tak przyodziewa trawę polną, która dziś jest, a jutro będzie w piec wrzucona, czyż nie o wiele więcej was, o małowierni?
6:31Nie troszczcie się więc i nie mówcie: Co będziemy jeść? albo: Co będziemy pić? albo: Czym się będziemy przyodziewać?
6:32Bo tego wszystkiego poganie szukają; albowiem Ojciec wasz niebieski wie, że tego wszystkiego potrzebujecie.
6:33Ale szukajcie najpierw Królestwa Bożego i sprawiedliwości jego, a wszystko inne będzie wam dodane.
6:34Nie troszczcie się więc o dzień jutrzejszy, gdyż dzień jutrzejszy będzie miał własne troski. Dosyć ma dzień swego utrapienia.

Kiedyś sporo zarabiałem hmmm bywało że w jeden dzień zarobiłem ponad 300 euro, ele to rzadko. Średnio na tydzień jakieś 400 - 500 euro a czasem nawet 800. Nie byłem lepszym człowiekiem i nawet było mi mało kasy, chciałem więcej zarabiać. Dziś jest inaczej zarabiam dużo mniej. Teraz jest zgoła inaczej

Jednak Bóg pozwala mi zapomnieć o zmartwieniach.  To dzięki Bogu nie panikuję nie domagam się pieniędzy od wierzycieli itp.
Tak przy okazji pamiętajcie drodzy, że trzeba też umieć przebaczać. Przytoczę tu słowa Chrystusa
"Bo jeśli odpuścicie ludziom ich przewinienia, odpuści i wam Ojciec wasz niebieski. A jeśli nie odpuścicie ludziom i ojciec wasz nie odpuści wam przewinień waszych."

Więc koniecznie przebaczajcie. Trzymajcie się Bracia i Siostry :-)


4 komentarze:

  1. Zaczynam po raz trzeci (dwa poprzednie komentarze mi zeżarło:) Ale tym razem krutko napiszę, że nie zupełnie się z Tobą zgadzam, że wystarczy raz przeczytać Biblię i powinno się wiedzieć kto rządzi światem. Ja jakieś 20 lat temu próbowałam i nic nie zrozumiałam bo zabrakło tego impulsu od Boga, który wywrucił życie do góry nogami i sprawił, że świat przestał zupełnie być atrakcyjny. Więcej nie będę się rozpisywać bo pomyślałam, że skoro tak konsekwentnie ginęło to co napisałam to może czas już i na moje świadectwo.
    Pugi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Pugi, pomoc Boga jest potrzebna. Z chęcią przeczytam Twoje świadectwo

      Usuń
  2. Tak chciałam skrócić maksymalnie, że nie napisałam nawet, że bardzo fajny artykuł:)
    Pozdrawiam.
    Pugi.

    OdpowiedzUsuń